ZWROTY
1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku. Koniecznie dołącz paragon do paczki.
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na adres:
ELEVEN.
ul. Stawna 35D/2
62-052 Komorniki.
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
9. W sytuacji, gdy zwrot zostanie przez nas przyjęty, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot środków na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
10. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
REKLAMACJE
1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres:
ELEVEN.
ul. Stawna 35D/2
62-052 Komorniki.
5. Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.
6. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
12. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia
- przemoczenia